TV-premiär i Gomorronsoffan

I morse medverkade jag i Gomorron Sverige, det var första gången jag talade i direktsändning men jag hoppas jag fick en del sagt ändå. Från Gomorron Sveriges påannonsering:

7.15 Seriesamlare dömd för barnporrbrott – för att han hade tecknade serier hemma. Var det så här det var tänkt att lagen skulle fungera? Diskussion mellan Olov Risberg, psykolog på Rädda barnen, Brommamoderaternas ordförande Per Hagwall och Madeleine Leijonhufvud, professor i straffrätt.

Jag själv i tv
bild från SVT Play

intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om
,
,

13 tankar på “TV-premiär i Gomorronsoffan

  1. Pingback: Karl Andersson: Bör “barnporr” i text förbjudas?

  2. Pingback: PP: professorshjälp och partiledarstjälp « No size fits all

  3. Ja, alla partier skulle behöva fler Per Hagwall… 😉

    Men det blev ett bra program.. ganska vettigt, och till och med representanten från BRIS gjorde ett seriöst intryck, även om han blev lite tagen på sängen när det kom till text.

    Fortfarande så borde man även plockat in Simon i debattprogrammet tycker jag.. eller mig.. 🙂

  4. Pingback: Motståndet sprider sig « No size fits all

  5. Pingback: Får vi se ett hat trick från Beatrice? « No size fits all

  6. Pingback: Varför behandlar media en dömd brottsling som en martyr… « Suspicio

  7. Pingback: Klockan klämtar för sista akten i mangastriden? «

  8. Pingback: Premiär på klubbscenen « No size fits all

  9. Pingback: Hoppet står till HD « No size fits all

  10. Pingback: Riksdaxmän å deras sköte barn å skyddslingar! Avsnitt 2! | fittstimm

Lämna en kommentar