Välkommen till Sverige Max Raabe!

I dag medverkade Max Raabe åter i Veckans föreställning på SVT, om ni missade den kan ni se den på SVT24 i morgon 17 april kl 22 eller på SVT Play fram till 16 maj.

Jag har skrivit om fenomenet Max Raabe tidigare. I dag köpte jag biljett till hans och Palast Orchesters turnéframträdande på Konserthuset 10 september, (jag försökte köpa för två veckor sedan men bokningssystemet kraschade min webläsare så det blev inget av då, nu var det i grevens tid, det finns inte många platser kvar.)

Ett svar to “Välkommen till Sverige Max Raabe!”

  1. Musik med Max « No size fits all Says:

    […] Jag har tidigare skrivit om Raabe här och här. […]

Kommentera

