S som i smutskastning

I dag har partisekreterarna på vänstersidan slagit sina huvuden ihop i en märklig artikel på SvD Brännpunkt: ”Tv-reklam hotar demokratin”. Där driver de tesen att tv-reklam skulle leda till ett negativt debattklimat (”som i USA”, av någon anledning jämför de inte med det oss mycket mera närliggande Finland). De fortsätter med att tryffera artikeln med mängder av antydningar om Allianspartiernas ruttenhet och dunkla motiv, hej debattklimat!

Är det kanske sånt här de menar? Eller det här?

Eller socialdemokraternas ökända bioreklam från 1985?

Inte helt lätt att förstå vad Ibrahim Baylan och hans polare menar, men, för att citera Marita Ulvskog; Han är ju partisekreterare den här killen, han är van att snacka skit.

intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om 

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s


%d bloggare gillar detta: